Universitat Jaume I - UJI - Castello

Oficina per a la Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic
Serveis

Notícies

L’UJI i la Cambra de Comerç organitzen una Jornada sobre suport fiscal per a la I+D en la Pime

Imatge notícia

L’Oficina de Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic (OCIT) de la Universitat Jaume I i la Cambra de Comerç de Castelló celebraran el pròxim 10 de desembre la Jornada d’innovació i suport fiscal per a la Pime dirigida a les empreses de la província interessades a conèixer els avantatges fiscals de les activitats de I+D+i empresarial.

La jornada tindrà lloc en la seu de la Cambra de Comerç i comptarà amb la participació del CDTI, l’Impiva i la consultora Novotec. Per la seua banda, el representant del CDTI exposarà les línies de suport que la seua entitat ofereix per a la realització de projectes empresarials de I+D+i. El representant de l’Impiva farà el mateix amb els seus programes de finançament i explicarà la possibilitat d’obtenir certificats per a la desgravació fiscal per I+D+i vàlides per a Hisenda. Finalment, Novotec comentarà la normativa per a la gestió de la innovació.

Al finalitzar la jornada, les Pimes que ho desitgen podran celebrar una entrevista personalitzada amb els representants de l’OCIT, CDTI, Impiva i Novotec per a comentar casos concrets. L’assistència és gratuïta amb la inscripció prèvia mitjançant un missatge de correu electrònic a ocit@uji.es.

Per a més informació, podeu descarregar el programa.

Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16