La comunitat universitària ha realitzat 4.146 inscripcions en activitats, tallers i competicions durant el primer dia de matrícula, dimarts 11 de setembre de 2012. En l’apartat d’activitats, on s’oferien al voltant de 6.500 places, s’han ocupat 4.146, el que representa el 64% de l’oferta. Pel que fa al nou sistema d’accés a les instal·lacions per mitjà de la targeta esportiva, els usuaris o usuàries que s’havien sol·licitat la targeta fins dimarts havien arribat a la xifra 2.000.
Les activitats que més demanda han tingut han estat Activitat física per a majors, Aerobox, Ioga SAUJI-UJI, GAC, Pilates, Step i Spining. Totes elles amb una llista d’espera que arriba al centenar de persones en els grups de GAC i Pilates i les 500 persones en el cas de l’Spining. Altres de les activitats més demandades han estat, com és habitual, musculació, tennis i pàdel.
Les activitats s’iniciaran a partir de l’1 d’octubre, excepte les activitats de musculació i aquàtiques que començaran a partir del 17 de setembre.