Universitat Jaume I - UJI - Castello

Informació acadèmica
Docència

Preinscripció a Màsters universitaris. Curs 2009/2010


La preinscripció s’ha de realitzar, via telemàtica, en l’adreça: http://preinscripcio.uji.es/.

Més informació: INFOCAMPUS
Edifici de Biblioteca, nivell 0. Campus del Riu Sec.Universitat Jaume I
12071 Castelló de la Plana
Telèfons: (+34) 964 387 095 / 096 / 097 / 098
info@uji.es


Preinscripció 1a fase

La Universitat Jaume I obri el termini de la primera fase de preinscripció als màsters universitaris.

Sol·licituds de preinscripció: del 5 de maig al 10 de juliol.

Publicació en el web de les persones admeses i excloses: el 21 de juliol.
(Aquesta publicació té la consideració de notificació oficial a tots els efectes.)

Reclamacions a les resolucions: 22, 23 i 24 de juliol.

Preinscripció. Usuari i clau d’accés

La preinscripció s’ha de realitzar, via telemàtica, en l’adreça: http://preinscripcio.uji.es/. Per a accedir a la preinscripció haureu de tenir un compte (usuari i clau d’accés) de la Universitat Jaume I. Hi ha tres opcions:

  1. No tinc usuari ni clau: vull registrar-me.
  2. No recorde l’usuari i/o la clau: enviar-me l’usuari i/o la clau.
  3. Record l’usuari i la clau: entrar

En el primer i segon cas, rebreu un sms al mòbil amb la clau i podreu accedir a l’adreça de preinscripció.

Documentació

Una vegada realitzada la preinscripció, la persona interessada disposa d’un termini abans del dia 10 de juliol per a presentar personalment o enviar per correu postal al

Negociat d’Accés i Doctorat
Servei de Gestió de la Docència i Estudiants
Edifici Rectorat , campus del Riu Sec
E-12071- Castelló de la Plana

la documentació següent:

  • Còpia impresa de la preinscripció
  • Fotocòpia del DNI o passaport
  • Fotocòpia de l’acreditació dels estudis que donen accés al màster oficial (títol universitari i certificació acadèmica. (Només per a estudis no UJI.)
  • Els o les alumnes amb titulació d’educació superior estrangera que no tinguen l’homologació establida hauran d’aportar un certificat que acredite que aqueixos estudis corresponen a un nivell de formació equivalent als estudis de grau, i que faculten l’alumnat per a l’accés a estudis de màster.
  • Currículum
  • Altres

Aquesta documentació ha de ser original o fotocòpia compulsada de conformitat amb els procediments establerts en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú i legalitzada i traduïda al castellà, si és el cas.

Data límit de presentació de la documentació: abans del 10 de juliol. La documentació d’aquestes prescripcions presentada fora de termini s’atendrà en la 2a fase.


Matricula 1a fase de preinscripció

Procediment A: matrícula presencial

L’estudiantat que vullga realitzar la matrícula presencial haurà d’acudir a l’edifici ampliació de la biblioteca, nivell 0 (CD2005 SM) per a efectuar la matrícula, per Internet, en l’adreça http://matricula.uji.es.

Dies: 27, 28, 29 i 30 de juliol de 2009.

Horari: de 9 a 14 hores.

Procediment B: matrícula no presencial

Per Internet, en l’adreça http://matricula.uji.es.

Del 27 de juliol al 4 de setembre de 2009.


Preinscripció. 2a fase

(Les sol•licituds presentades en la segona fase seran ateses si queden plaçes vacants de la primera fase)

Sol·licituds de preinscripció: de l’11 de juliol al 30 de setembre de 2009.

Publicació en el web de les persones admeses i excloses: el 8 d’octubre de 2009.

(Aquesta publicació té la consideració de notificació oficial a tots els efectes.)

Reclamacions a les resolucions: 13, 14 i 15 d’octubre de 2009.

El procediment i la documentació són iguals que per a la 1a fase.

Cal presentar la documentació abans del dia 30 de setembre de 2009.


Matrícula 2a fase de preinscripció

Procediment A: matrícula presencial

L’estudiantat que vullga realitzar la matrícula presencial haurà d’acudir a l’edifici ampliació de la biblioteca, nivell 0 (CD2005 SM) per a efectuar la matrícula, per Internet, en l’adreça http://matricula.uji.es.

Dies: 15, 16, 19 i 20 d’octubre de 2009

Procediment B: matrícula no presencial

Per Internet, en l’adreça http://matricula.uji.es.

Del 15 al 31 d’octubre de 2009

Data de modificació: 31/05/2011 09:37
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16