La Fundació General de la Universitat Jaume I ha obert el termini per a sol·licitar beques per a la realització d'estudis de màster en l’UJI durant el pròxim curs acadèmic, tant en estudis oficials com en propis, destinades a cobrir totalment o parcialment les despeses de matrícula.
La dotació econòmica per a estes noves beques serà de 90.000 euros, sufragats per la Fundació Caixa Castelló-Bancaixa a través d'un conveni que inclou també dotació per a altres iniciatives. Entre 40 i 45 estudiants de màster podran beneficiar-se d'aquestes ajudes que tenen com a objectiu fer més accessibles els estudis de postgrau, al mateix temps que es fomenta la formació en aquest nivell educatiu.
La nova convocatòria de beques va ser presentada pel rector i president de la Fundació General de l’UJI, Francisco Toledo, acompanyat pel vicepresident de la Fundació Caixa Castelló-Bancaixa, José María Cadroy i el vicepresident de la Fundació i president del Consell Social, Rafael Benavent.
Francisco Toledo va explicar que el nou mapa de titulacions situa l'especialització en el postgrau, fent necessari que els joves compten amb aquest cicle formatiu per a ser competitius en el mercat laboral i que per eixe motiu és important fomentar aquest tipus de formació.
Més informació a la pàgina web: http://www.uji.es/infoinst/monuji/fundacio/general/conv.html